Internetiturunduse planeerimise koolitusel saad praktilisi nõuandeid, kuidas koostada internetiturunduse tegevuskava. Anname sulle ka malli, mille abil saad digiturunduse tegevused erinevate kanalite vahele jaotada. Koolitusel vaatame läbi kõik tähtsamad internetiturunduse valdkonnad ja näitame, kuidas internetiturundust efektiivsemalt korraldada ja paremaid tulemusi saavutada.
Valdkonnad, mida internetiturunduse plaani koostamise koolitusel käsitleme, on:
- Turundustegevuste süsteemne jaotamine erinevate kanalite vahel
- Turundustegevuste eelarve koostamine
- Veebilehe haldus ja uuendamine
- Reklaam tasulistes kanalites, Google Ads, Facebook, Instagram ja muud
- Sisuturunduse planeerimine ja käigus hoidmine
- Sotsiaalmeedia haldamine ja igapäevane suhtlus
- E-maili turundusega planeerimine
- Tehnoloogiliste lahenduste kasutamine digiturunduses
- Turundustegevuste mõõtmine ja analüüs Google Analyticsis
Kellele on koolitus mõeldud?
- Inimesed, kes on internetiturundusega tegelenud vähe või üldse mitte
- Algajad turundusjuhid või -spetsialistid
- Väiksemates ja keskmistes ettevõtetes klientidega tegelevad juhid ja spetsialistid,kes soovivad ise kliendisuhtluse ja turundustegevustega hakkama saada.
Koolitusel osalenu saab kasulikud teadmised järgmistes teemades:
- Milliseid tegevusi teha, et täpsemalt saada teada klientide soove ja vajadusi ning kus kliendid internetikanalites paiknevad?
- Millised digitaalse turunduse kanalid aitavad kiiremini müügitulemuseni jõuda ja millises mahus kanaleid kasutada?
- Milliste tegevustega saad kliendid ostuprotsessis tehingu poole liikuma ja teenusepakkujaga kontakti võtma?
- Millised tegevused aitavad suurendada veebilehe külastusi oluliste sihtgruppide seas?
- Mida teha, et otsingumootorite kaudu rohkem külastusi saada ja need kontaktideks pöörata?
- Kuidas ja kui palju on otstarbekas aktiveerida tarbijaid sotsiaalmeedias, et suurendada tehingute arvu?
- Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid ja millises proportsioonis on mõistlik kasutada?
- Millised tegevused aitavad koguda kliendikontake ja mida teha klientidega, kes ei ole hetkel veel valmis Teie teenust tarbima?
- Milliseid tegevusi ja kui palju on vaja meiliturunduses?
- Kuidas Remarketingi/Retargetingi süsteemselt kasutada? Google Ads, Facebook, Instagram.
- Digitaalse turunduse tegevuste mõõtmine, milliseid mõõdikuid kasutada, mida mõõta ja kuidas mõõtmistulemusi analüüsida?
- Kui suur peaks olema digitaalse turunduse aastaeelarve?
- Milline peaks olema digiturunduse eelarve jaotus erinevate kanalite vahel?
Koolituse käigus saad paika panna oma erinevate turundustegevuste kava ja planeerida neile eelarved.