Google Analytics asjatundja online-koolitusel saad teada, millised andmed Google Analyticsi sadadest raportitest on just sulle olulised.
Vaatame Google Analytics 4 võimalusi. Nii oled tutvud uue Google Analytics 4 kasutamisega.
Google Analyticsi koolitus on mõeldud sulle, kui soovid oma veebis toimuval kätt pulsil hoida. Pärast koolitust saad ise hakkama tähtsamate Analyticsi funktsioonide seadistamisega.
Google Analytics’i oli väga põnev ning sain palju uusi teadmisi. Suured tänud! Veebikoolituste suurimaks eeliseks oli minu jaoks kindlasti see, et sain ise sobiva aja valida koolituse jaoks. Suured tänud ka lisamaterjalide/artiklite eest, mis tulevikus kindlasti abiks on! ~ Kristin
Koolitus on põhjalik ja praktiline
- Koolitus käsitleb Google Analytics teemat terviklikult
- Vaatame uue Google Analytics 4 võimalusi
- Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
- Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata
Kellele on Google Analyticsi asjatundja online-koolitus mõeldud?
- Turundajatele, kes tegelevad oma organisatsiooni veebikeskkonna haldamisega ja kellel on oluline saada turundustegevuste tulemuslikkuse kohta otsest tagasisidet
- Juhtidele ja turundusjuhtidele, kes soovivad Google Analyticsi andmeid kasutada otsuste langetamisel, eesmärkide seadmisel ja tulemuste mõõtmisel.
Google Analyticsi koolituse sisu:
Google Analytics on üks olulisemaid vahendeid digiturundusega tegelemisel. Analüütika aitab aru saada, millised turundustegevused on tulemuslikud ja millistest kanalitest tuleb kõige paremaid tulemusi. Koolituse käigus vaatame üle need Google Analyticsi osad, millest on turundajale kõige rohkem kasu. Google Analyticsi koolitusel saad vahendid, mis aitavad sul viia oma ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele.
Koolituse teemad on järgnevad:
Millised turundustegevuste mõõdikud on olulised ja kuidas neid mõõta?
Koolitusel saad teada ka millised on veebianalüütika tehnilised võimalused ja piirangud.
Vaatame tähtsamaid raporteid ja seaded klassikalises Google Analyticsis ja värskes Google Analytics 4 keskkonnas. Millised on Google Analyticsi olulisemad raportid? Google Analyticsis on väga palju andmeid, millest tuleb leida iva ja seda oma turundusotsuste tegemisel kasutada. Peale koolituse läbimist tead, milliseid raporteid on kasulik kasutada.
Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine, mis on enamus turundustegevuste eesmärgiks. Mõned veebilehed koguvad külastajate päringuid, e-poodides on olulised tehingud ja nende käive. Peale koolituse läbimist tead, milliseid tegevusi veebis mõõta selleks, et tulemuste abil oma turundust paremaks muuta.
Tehnilised vahendid. Veebilehtedel on väga erinevad eesmärgid, sihtgrupid ja ärimudelid. Vaatame koos erinevaid tehnilisi võimalusi oma veebist paremate andmete kogumiseks. Koolituse järel tead, millal kasutada goal’e, event’e ja ecommerce tracker’it?
Kuidas mõõta iga kanalit, mida turunduses kasutad? Kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised on vaid näiliselt toimivad? Peale koolitust on sul vahendid otsustamaks oma turunduskanalite efektiivsuse üle. Need tehnikad aitavad sul muuta oma kampaaniad efektiivsemaks.
Sotsiaalmeedia segmendi loomine. Kas su sotsiaalmeedia turundus toob tulemusi, mis toovad veebilehele vajaliku hulga külastajaid ja jätavad veebilehele jälje? Koolitusel saad teada, kuidas mõõta Facebooki ja teiste sotsmeedia kanalite mõju oma veebilehe tulemuslikkusele.
E-poodide tehingute jälgimine ja potentsiaalse kliendi käitumise mõistmine. Kuidas jälgida kasutaja tegevust, kui ta läbib ostuprotsessi? Koolituse tulemusena tead, kuidas Google Analyticsis ecommerce vahendiga mõõta iga üksikut tehingut.
Kasutajate käitumise mõistmine. Eestlased ja venelased, kasutajad arvutis ja mobiilis. Külastajad, kes tulevad Google otsingust ja need kes klikkisid su Facebooki reklaamil. Nad kõik käituvad erinevalt. Kui vaatad neid kõiki koos, siis ei saa sa nende käitumisest selget pilti. Oluline on segmenteerimine. Koolituse käigus saad teada, kuidas luua ja kasutada täpselt sulle sobivaid segmente ja raporteid.
Analyticsi sidumine teiste tähtsate Google vahenditega. Remarketingi võimaluste kasutamine koos Google Adiga annab sulle oluliselt paremad võimalused oma reklaamide sihtimiseks Google platvormil. Koolitusel saad teada, kuidas Google Search Console andmedte tuua oma Analyticsi keskkonda.
Seda koolitust saad tellida ka Töötukassa vahendusel.
2 thoughts on “Google Analytics 4 koolitus (GA4)”
Lisa kommentaar
Vabandust, kommenteerimiseks pead sisse logima.
Väga hea ja põhjalik kursus!
Tänan!