Suurem osa tänapäeva turundusest toimub digikanalites. Kui sa soovid selles valdkonnas kaasa rääkida või hakata lausa süvitsi minema, siis see koolitus on loodud just sulle. Vaatame koos üle internetiturunduse alustalad.
Koolituse käigus saad selgeks peamised suunad digiturunduse ja oskad otsustada, millega põhjalikumalt edasi tegeleda. Koolituse käigus vaatame üle järgmiste teemade kõige olulisemad tehnilised ja sisulised töövahendid:
Kodulehe optimeerimine ja sisuturundus
Veebiturunduse vundamendiks on veebileht. Veebilehe kõige olulisemaks külastajate allikaks on Google otsingumootor. Google tahab näidata otsijatele neid tulemusi, millel olev kvaliteetne sisu rahuldab nende vajadused. Kodulehe optimeerimise ehk SEO (search engine optimization) osas vaatame üle järgmised punktid:
- Millised on kodulehe optimeerimise faktorid sinu veebilehel?
- Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
- Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?
Google Ads reklaamid
Üks kiiremaid teid viia oma pakkumised potentsiaalsete klientide silma alla on reklaamid Google otsingumootoris. Google Ads on vahend, mida oskuslikult kasutades saad kohe oma veebilehele külastajaid, kes esitavad päringuid või sooritvad oste e-poes. Lisaks otsingureklaamidele vaatame ka Google Adsi bännerreklaamide võimalusi. Koolituse käigus saad teada:
- Kuidas luua Google Adsis toimivaid otsingukampaaniaid?
- Bänneri kampaaniate seadistamisest ja nende kasutamise omapäradest?
- Kuidas kasutada remarketingi võimalusi selleks, et muuta efektiivsemaks nii bännerid kui reklaamid otsingus?
Facebook ja muud sotsiaalmeedia kanalid
Turundus sotsiaalmeedias on olnud viimastel aastatel kuum teema. Facebook, Instagram, Linkedin ja teised kanalid toimivad nii suhtluskanalitena kui ka reklaamipindadena. Koolituse käigus vaatame üle, milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutada, kuidas neis levi tekitada ja millisel juhul pöörduda tasulise reklaami poole. Keksete teemadena vaatame läbi järgmised valdkonnad
- Kuidas toimetada ettevõtte lehega Facebookis ja huvilisi kaasata?
- Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
- Milliseid muid sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades?
Meiliturundus
Meiliturundus on digiturunduse nähtamatu osa. Olenemata sellest on meiliturundus üks kõige tähtsamaid kanaleid väga paljude ettevõtete turundusstrateegias. Pannes kokku toimiva meiliturunduse plaani on võimalik saavutada tulemusi, mida peaaegu ükski teine kanal ei suuda ületada. Vaatame koos läbi, kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni.
- Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatel linkidel klikitakse.
- Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada.
- Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?
Google Analytics
Google Analytics on vahend, mida kasutavad peaaegu kõik turundajad oma veebilehtedel digiturunduse tulemuste mõõtmisel. Analytics annab sulle ülevaate sellest, mis toimib ja millistesse kanalitesse panustatud eelarvet võiks mujal paremini kasutada. Koolituse Google Analyticsi osas anname sulle ülevaate statistikavahendi kõige olulisematest funktsioonidest:
- Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
- Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida, et vähima ajaga saada kätte kõige tähtsam info?
- Google Analyticsi sidumine teiste Google vahenditega. Google Ads, Search Console ja remarketingi listide loomine.
Kellele on koolitus mõeldud?
- Inimesed, kes on internetiturundusega tegelenud vähe või üldse mitte
- Algajad turundusjuhid või -spetsialistid
- Väiksemates ja keskmistes ettevõtetes klientidega tegelevad juhid ja spetsialistid,kes soovivad ise kliendisuhtluse ja turundustegevustega hakkama saada.
Koolituse läbinu teab:
- Kuidas peab ettevõtte veebileht töötama, millised on optimeerimise võimalused ja mis annab võimaluse külastatavuse suurendamiseks?
- Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
- Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades?
- Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
- Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?
- Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatele linkidele klikitakse?
- Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?
- Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?
- Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
- Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida ja kuidas siduda Google Analytics teiste Google vahenditega?
Seda koolitust saad tellida ka Töötukassa vahendusel.