Kodulehe optimeerimine on üks tähtsamaid digiturunduse tegevusi. Kursuse käigus omandatavaid teadmisi saad rakendada kõikvõimalike veebikeskkondade optimeerimiseks.
Ilmselt on sinu jaoks oluline oma veebilehega Google otsingus esile tulemine. Kui sinu jaoks on tähtis olla otsingutulemustes konkurentidest eespool, siis kodulehe optimeerimine annab sulle tulemused. Optimeerimise tulemused toimivad pikka aega ja toovad su veebilehele potentsiaalseid kliente. Konkurent peab aga vaeva nägema, et sinust mööda minna.
Olen kodulehe optimeerimise kursuse kokku pannud just neile, kes tahavad ise oma veebi parematele positsioonidele aidata. Kursuse käigus annan sulle tehnikad, mille abil tulemusi saavutada. Samuti õpid tundma töövahendeid, mis lihtsustavad ja kiirendavad optimeerimise protsessi.
Koolituse läbimisel vaatame koos üle kõik kodulehe optimeerimisega seotud teemad. Nende seas veebilehe tehnilised elemendid nagu tiitlid ja kirjeldused. Keskkonna autoriteedi suurendamine ja linkide hankimise. Otsingutulemustes paremini silma paistmise ja sisu loomise.
Kursus on väga praktiline ja selle käigus saad õpitut kohe oma veebi edendamiseks rakendada.
Olen viimasel poolaastal teinud läbi mitmed Priit Kallase koolitused ning see on olnud silmiavav retk. Peale selle, et õppisin veebiturunduse instrumente kasutama, olen enda jaoks läbi mõelnud tõsiasja, et kogu veebisisu ei tule suunata mitte ainult sellele konkreetsele inimesele, keda kõnetada soovid, vaid ka otsingurobotitele. Suur osa veebis olevast teabest jõuab meieni ju tänu sellele, et robot suudab meile selle üles leida. Järelikult tuleb oma pakutav sisu muuta võimalikult kergesti leitavaks. Loomulikult teadsin ma seda ka varem, aga ei teadvustanud, kuivõrd oluline on see sisu ja reklaami koostamisel. ~ Piret, disainer
Õppematerjal on soovitav läbida sellise tempoga, et sul jääb aega õpitut oma veebikeskkonnas rakendada. Nii on sul videokoolituse lõpuks esimene optimeerimise ring oma veebilehele peale tehtud. Lisaks on sul olemas kõik teadmised ja vahendid, et edaspidi ise hakkama saada ja otsingus parematele positsioonidele tõusta. Kas siis, kui SEO teenus on vaja sisse osta aitab koolitusel õpitu pakkujale õige ülesande seada.
SEO koolituse sisu saad kasutada olenemata platvormist, mis sul veebis kasutusel. Kõigil enamlevinud sisuhaldusvahenditel on olemas SEO lisad. Olgu sul WordPress, Magento, Voog või miskit muud, siis koolituse teadmised on rakendatavad, kasutades antud vahendi võimalusi.
Üle nelja tunni SEO juhendmaterjale. Lisaks ligi viis tundi väärt infot oma eriala tippudelt.
0. Sissejuhatus kodulehe optimeerimisse
- SEO kursuse Facebooki grupp
- 01. Ãœlevaade kodulehe optimeerimisest ja SEO koolitusest
- 02. Vajalike tööriistade seadistamine
- 03. Google Search Console seadistamine
- 04. Kodulehe optimeerimise tööde järjekord
1. Töö märksõnadega
- 05. Märksõnade nimekirja koostamine ja ideede genereerimine
- 06. Märksõnade valdkonnad
- 07. Märksõnad Google otsingust ja auto-suggest
- 08. Iseseisev töö märksõnade nimekirja koostamiseks
- 09. Märksõnade ideed Google Adsist
- 10. Märksõnade otsingumahu hindamine Google Adsi abil
- 11. Märksõnade konkurentsi hindamine
- 12. Märksõnade töövahend Ubersuggest
- 13. Märksõnade analüüsi tabel
2. Otsingufaktorid sinu veebilehel (on-page SEO)
- 14. SEO-faktorid sinu veebilehel: sisu optimeerimine
- 15. Tiitli pikkus ja sisu
- 16. Tiitli optimeerimise nipid
- 17. URL: Veebilehe aadressi optimeerimine
- 18. Veebiaadresside muumine ja 301 suunamine
- 19. Veebilehe õige aadress ehk Canonical aadress
- 20. Veebiaadressid mitte ladina tähestikus (vene keel)
- 21. Meta descriptioni optimeerimine
- 22. Pealkirjad veebilehel, H1 ja vahepealkirjad
- 23. Piltide optimeerimise põhimõtted
- 24. Siselingid ehk viited sisuosade vahel
- 25. Märksõnad ja sisutekstide optimeerimine
3. Tehnilised seo faktorid
- 26. Veebilehe kuvamine mobiilides ja tahvlites
- 27. Domeen ja serveri seaded, HTTPS, alamdomeenid
- 28. Seaded robotitele
- 29. Lehe kiirus ja selle optimeerimine
- 30. Serveri valmine
4. Linkide hankimine (link building)
- 31. Kõige tähtsam: Linkide hankimine ehk link building
- 32. Katkised lingid ja 404 lehed sinu keskkonnas
5. SEO tulemuste mõõtmine ja analüütika
- 33. Kodulehe optimeerimise ärilised mõõdikud
- 34. Kuidas linke hankida?
- 35. Yoast SEO paigaldamine
6. Veebi optimeerimise tegevused
7. Intervjuud Eesti tippspetsialistidega
- Neli tippeksperti räägivad veebi loomisest, SEOst ja analüütikast
XX. Lisamaterjal
- SEO e-raamat
- Veebimajutuse demokeskkond
- Aegunud domeenide kasutamine SEOs
- Priit Kallas ja Timo Porval: SEO küsimused ja vastused
Kursuse juurde saad alati tagasi tulla, kui küsimusi tekib või tahad uue keskkonna optimeerimise samm sammult läbi teha.