Kuidas oma veebist maksimumi võtta ja järjepidevalt tulemusi kasvatada!
Selle koolituse käigus anname sulle teadmised, kuidas panna veebilehe külastajad tegutsema. Soovid, et külastajad esitaksid kodulehelt päringuid? Tahad, et e-poe käive kasvaks? CRO on kogum tegevusi veebikülastaja mõjutamiseks nii, et nad aitaksid sul oma eesmärke saavutada.
Väga mõnus koolitus, meile meeldis, kõik kiitsid! Mis eriti meeldis oli tempo, ülesehitus, ja praktilised näited, mida sujuvalt toetas ka teooria. – Brit Tammeorg, Telia
Tehisintellekt ja ChatGPT müügi suurendamiseks veebis
ChatGPT lihtsustab veebilehe efektiivsuse suurendamist, aidates luua efektiivseid kampaanialehti, koostada selgeid call-to-action’e ja pakkuda nõu, kuidas esitleda tooteid ja teenuseid. Näiteks saad ChatGPT-lt reaalajas juhiseid, kuidas täiustada tekstide esitlust ja pakkuda motiveerivaid boonuseid, et kiiresti saavutada paremaid müügitulemusi.
Growth hacking aitab saavutada kiiret kasvu läbi kommunikatsiooni, turunduse ja müügi. Selles protsessi eesmärk on müügi kasvatamine kõikvõimalike vahenditega. Kui tahad konkurente edestada, siis on sul vaja arusaamist sellest, kuidas oma potentsiaalseid kliente tehinguni viia.
CRO (conversion rate optimization) aitab veebikülastajad suurema tõenäosusega tehinguni viia. Koolitusel saad omal tehnikad, mis aitavad tulemusi kasvatada ja veebi pidevalt paremaks muuta. Saad teada, millest optimeerimisel alustada ning fookuses on tegevused ja vahendid, mis toovad tulemusi.
Growth Hacking ja CRO koolituse sisu
Growth Hacking ja CRO koolitus annab sulle konkreetsed näpunäited, kuidas oma veebileht paremaks muuta ja läbi selle suurem hulk inimesi tegutsema panna. Anname sulle vajalikke tehnikaid, veebilehtede müügipsühholoogiat ja parimaid praktikaid, mis töötavad müügi suurendamisel:
- veebilehe efektiivsust klientide toomisel
- kampaanialehed, maandumislehed (landing pages)
- visuaal: pildid ja kujundus
- toodete ja teenuste esitlemine
- boonused ja motivaatorid
- tekstide esitamine
- usalduse saavutamine
- call-to-action
- mille eest maksad CPM, CPC, CPA
- testimine ja optimeerimine
- tulemuste mõõtmine, kulu klientide hankimisele, customer life time value
- sihtgrupp ja kliendi vajadused
- kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab tehinguid saada
- remarketing
- tajuvead, mis aitavad pakkumisi ahvatlevamaks muuta
- müügikontaktide haldamine, lead nurturing
Rakendades koolitusel õpitut, saad kiiresti kasvatada veebilehelt tulevaid kontakte, päringuid ja registreerumisi. E-poe puhul suurendad optimeerimisega käivet, tehingute arvu ja keskmist ostu väärtust. Toimiva kodulehe kriteeriumiks on kliente toomine. Tulemuste saavutamiseks on vaja rakendada väga palju erinevaid tehnikaid, millega pead oma veebi arendamisel arvestama. Teen need Sulle selgeks.
Koolitus on mõeldud Sulle kui:
Oled tulemustele ja kasvule orienteeritud.
Töötad organisatsioonis turundusega (turundusjuht, turundusspetsialist) ja sinu eesmärgiks on kasvatada ettevõtte tulemusi läbi efektiivse turunduse ja kommunikatsiooni.
Osaled ettevõtte juhtimises (juhtkonnaliige, müügijuht) ja sinu jaoks on oluline aru saada, millised turundustegevused aitavad seatud strateegilisi eesmärke täita.
Tahad teada, mida oma turunduse ja kommunikatsiooniga tegelevatelt partneritelt ja allhankijatelt nõuda.
Koolituse ülesehitus
Koolitus on praktiline. Toome näiteid ja anname kätte nipid, mida kohe rakendada. Toome nii halbu kui häid näited, mille abil saate oma veebilehti paremaks muuta. Tihti on hea ja halva lehe vahel väga väikesed erinevused ja muudatused võivad tulemusi kordades suurendada.
- Saad selgeks põhitõed, parimad praktikad tehingutele orienteeritud veebi loomiseks
- Anname edasi oma aastatepikkuse praktilise kogemuse
- Tead, kuidas kasutada testimist oma internetiturunduse efektiivsemaks muutmisel
- Kuidas saada teada, mida potentsiaalsed kliendid tahavad
- Kuidas mõjutavad erinevad veebielemendid kasutaja ostukäitumist
Õpid rakendama kõige tähtsamaid tehnikaid internetiturunduses tulemuste saavutamiseks.
Toimumise aeg ja koht
Kuupäev: Kokkuleppel
Koht: Kokkuleppel
Koolituse kava
10.00-12.00 Esimene sessioon
12.00-12.45 Lõuna
12.45–14.15 Teine sessioon
14.15–14.30 Kohvipaus
14.30–16.00 Kolmas sessioon
Seda koolitust saad tellida ka Töötukassa vahendusel. Vaata lähemalt, kuidas tellida sisekoolitus.